Відділ освіти та спорту Брусилівської селищної ради

відео про інклюзію, які можна використовувати на уроці

ЯКІ МУЛЬТФІЛЬМИ ПОКАЗАТИ

“Дивовижні речі трапляються”

Анімоване відео пояснює, що всі люди – різні, і мозок у кожної людини працює інакше. Мовляв, є відмінності, які легко можна помітити, а є не такі очевидні. Відео показує, що таке аутизм та як людина з ним сприймає інформацію.

https://youtu.be/tVjFFIh7-rM

Мультфільм про хлопчика та песика

Компанія короткого метру “KIS KIS – keep it short” презентує мультфільм про те, що в нас значно більше схожого, ніж ми думаємо. А ще – про те, що інвалідність не заважає людям дружити та проводити час разом.

https://youtu.be/eKyL9vwZ2xo

“Тамара”

У 4-хвилинному мультфільмі від Disney “Tamara” розповідається про те, що говорити можна не тільки голосом, а і мовою тіла. Окрім цього, йдеться про те, що дитяча мрія може подолати хворобу.

https://youtu.be/nCQawIqi3Z0

Мультфільм про те, що всі – різні

2-хвилинна анімація розповідає, що не треба прагнути бути такими, як усі. Бо насправді всі різні. Радше – люди намагаються приховувати це, аби наслідувати когось.

https://youtu.be/lxGNIvBPpms

“Яким могло б бути Різдво без любові?”

Це – історія про їжака на ім’я Генріх, який прийшов до нового класу. Однолітки не спілкуються з ним, бо він має колючки. Напередодні Різдва однокласники дарують йому подарунок, завдяки якому вони зможуть дружити і гратися!

Анімацію створила австрійська компанія Jung von Matt/DONAU на замовлення Erste Group.

https://youtu.be/CRJJY6sX4Sk

“Курка, яка несла всяку всячину”

У мультфільмі йдеться про курку, яка знесла 7 яєць, з яких вилупилися 6 курчат і один маленький екскаватор. Історія про те, як екскаватор почувався серед курей та як знайшов таких, як він.

Анімацію створила режисерка Марія Медвідь на студії “Укранімафільм”.

https://youtu.be/8-kWT-rNoEE

Мотузки

Чудовий і зворушливий мультфільм, який за 10 хвилин проникає в саме серце, просто і наочно пояснює, що таке інклюзія в освіті, а також дає зрозуміти і відчути справжню цінність милосердя та дружби!

https://youtu.be/Sb3h3HKuvQI

ЯК ПОЯСНИТИ, ЯК СПІЛКУВАТИСЬ ІЗ ЛЮДЬМИ З ІНВАЛІДНІСТЮ

Міжнародний благодійний фонд “Волонтерське об’єднання “Крила” створив гід, як поводитися з людьми з різними формами інвалідності та які слова краще використовувати.

Наприклад, йдеться про те, що слова “хворий”“каліка”“деформований”“неповноцінний”“неспроможний”“з вадами” створюють стереотипи. Натомість краще використовувати словосполучення “людина з інвалідністю”“людина з ДЦП”, а не “людина, яка страждає на ДЦП”“незрячий” замість “сліпий”.

Також розповідають про те, що людину на візку треба попередити про архітектурні бар’єри, щоб вона заздалегідь могла зрозуміти, як їй кудись дістатись, а ще – краще перебувати на одному рівні очей із людиною на візку, щоб обом було зручно.

Із незрячою людиною цілком нормально вживати слово “дивитись”. Для неї це означає дивитись руками, відчувати. А от із людиною з порушенням слуху краще говорити так, щоб вона бачила рот співрозмовника. Часто такі люди вміють читати те, що ви говорите.