Педагогічні читання до дня народження В.О.Сухомлинського
Людина народжується на світ не для того,
щоб зникнути безвісною пилинкою.
Людина народжується,
щоб лишити по собі слід вічний.
У цьому році виповнюється 100 років від дня народження Василя Сухомлинського, видатного українського педагога, засновника гуманістичної, новаторської педагогіки.
Теоретична, літературно-педагогічна творчість і практична діяльність В.О.Сухомлинського ввійшла до історії вітчизняної педагогічної думки помітною сторінкою, його педагогічні, публіцистичні і літературні праці та учительський досвід значно вплинули на практичну діяльність школи, збагатили педагогіку України новими положеннями і думками.
Так, 01 жовтня 2018 року, на базі музичної школи, відбулися педагогічні читання «Спадщина В.О. Сухомлинського і педагогічні пріоритети сучасності», в яких взяли участь вчителі української мови та літератури закладів загальної середньої освіти Брусилівської селищної ради.
Під час педагогічних читань педагоги заслухали доповіді на тему:
1. Проблема розвитку творчої особистості у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського та в сучасні освітній практиці( Бісик Г.Г. вчитель КОЗНЗ «Брусилівська гімназія імені Г.О.Готовчиця»);
2. Виховання громадянина-патріота в педагогіці Сухомлинського.( Онищук Г.А. вчитель Соловіївської ЗОШ І- ІІІ ступенів);
3. Формування читацької компетентності учнів на основі педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського( Онопрієнко Н.М. вчитель Приворотської ЗОШ І-ІІІ ступенів);
4.Трансформація педагогічних ідей Сухомлинського в сучасному освітньому просторі( Майструк Л.В.,вчитель Лазарівського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів – ДНЗ»).
Вчитель Осівецького НВК «ЗНЗ І-ІІІ ступенів - ДНЗ» Косарчук О.М поділилася досвідом роботи щодо використання лепбуків на уроках української мови та літератури.
У рамках педагогічних читань були створені оптимальні умови для неформального активного професійного спілкування і це дало можливість педагогам розширити свою педагогічну свідомість, знайти однодумців, обмінятися досвідом та думками про застосування на практиці спадщини відомого педагога, ідеї якого актуальні й сьогодні.
Підвела підсумки педагогічних читань Бажан З.М, методист Брусилівського методичного кабінету, висловивши побажання вчителям втілювати ідеї видатного педагога в життя.