«МЕТОДИЧНІ РОДЗИНКИ» для вчителів 4-х класів
Навчання в школі… Щоб воно стало цікавим, то має відображати довколишній світ, відтворювати власні почуття дитини, відповідати її прородньому розвитку. Тоді ці ніжні, чутливі, емоційні, але такі ранимі діти не будуть боятися школи і успішно розвиватимуть свої здібності. Тому робота вчителя початкової школи досить складна. Як садівник доглядає молоді саджанці, так і вчитель має допомогти своїм учням тягнутися до світла знань, робити все для того, щоб вони виросли мудрими і творчими, здатними утверджувати і примножувати добро.
Семінар-практикум на тему «Математичні родзинки», проведений педагогами Брусилівського ліцею №1 ім.І.І.Огієнка 11 грудня 2019 року, мав на меті озброїти вчителів 4-х класів методичними прийомами, використання яких дає можливість проводити уроки цікаво, творчо, результативно.
Лінчук А.М. поділилась досвідом проведення ранкових зустрічей, які є обов’язковими у новій українській школі. Звернула увагу на вимоги щодо їх проведення.
Сломовська А.В. розповіла і продемонструвала на відео, які методи, форми роботи вона використовує з метою розвитку мови, уваги та мислення у своїх четвертокласників: складання сенканів, кубик Блума, «Ромашка запитань Блума», читацьке колесо та ін.
Кара А.Ю. звернула увагу на використання у своїй роботі кінезіології - спеціальних фізичних вправ, здатних поліпшити роботу мозку. Саме їх Анжела Юріївна використовує на початку уроку з метою налаштування школярів на активну роботу. Всі учасники семінару також активно включились у роботу і із задоволенням виконували запропоновані вправи.
Дякуємо вчителям початкових класів Брусилівського ліцею №1 ім.І.І.Огієнка за змістовно проведений семінар. У комфортній атмосфері спілкування учителі отримали багато корисної інформації та море позитивних емоцій від обміну досвідом із колегами.